left shadowright shadowtopShadow
soup logomain image
     
 
month back

SEPTEMBER 07

month forth
N P T S Č P S
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
/ / / / / / /

ŠOUP
Pristaniška ulica 3
6000 Koper

T: +386 5 662 62 20
F: +386 5 662 62 36
M: +386 31 452 000

E: info@soup.si

bottom

AKTUALNO:

Pričenja se vadba joge

25.02.2011

V skupinsko vadbo se lahko vključi vsak tako začetniki kot izkušeni jogiji. Vadba obsega širok spekter položajev (asan) in najpomembnejše tehnike dihanja (pranayame). Položaji so predstavljeni po korakih zahtevnosti postopno in vsak si lahko individualno izbere kaj mu paše ali zmore izvesti. Predstavljeni so osnovni kot tudi subtilnejši in bolj kompleksni koncepti joge. Na vadbi se izvajajo statični meditativni položaji, vaje za sproščanje kot tudi dinamične vaje z hitrimi prehodi. Za pripravljalne vaje in zahtevnejše položaje uporabljamo pripomočke kot so kocke, pene, trakove, palice, stolice itd.

Kdaj: ob torkih, od 20.00 do 21.00 ure
Kje: Koper, BONIFIKA, Borilnica IV, 3. nadstopje
Cena: 20 € na mesec
Prijave: Info točka ŠOUP Koper, ŠOUPostaja Korotan

 yoga

Tečaj bomo začeli izvajati naslednji torek (1. marec 2011) v kolikor se prijavi najmanj 10 in največ 15 udeležencev na skupino. V primeru, da se ne prijavi vsaj 10 udeležencev, se prenese začetek na datum, ko bo izpolnjen minimalni vpis.

Potrebna oprema:
-      športna oprema (obleka in obutev)
-      ležalna površina (armafleks)

Za koga je primerna vadba joge:
Vadba je primerna za vsakogar ne glede na starost in spol. Tisti, ki imajo poškodbe ali posebna bolezenska stanja je prav, da to povejo učitelju in se po potrebi pred vadbo posvetujejo tudi z zdravnikom. Joga je zelo koristna tistim, ki imajo bolj sedentarno službo, starejšim, ki potrebujejo gibanje, športnikom, ki si želijo izboljšati športne dosežke, managerjem, ki se ukvarjajo z stresnimi aktivnostmi. Ljudem, ki želijo izpostaviti pravilno držo ter na splošno povečati gibljivost, vitalnost telesa. Ljudem, ki se soočajo z težavami kot je astma, epilepsija, obolenja srca, stres itd. Joga je univerzalna metoda in na človeka deluje celostno. Vsak ima svoj razlog zakaj se je loteva: naj si bodi to samadhi, boljša koncentracija, umirjenost uma, duhovna pot, zdravo in vitalno telo, harmonija,  stil življenja ali enostavno telovadba...   ...za vsakega je nekaj!

 

Koristi in učinki redne vadbe:
O koristnosti in učinkih joge je veliko napisanega. Vsako leto izhajajo nove znanstvene raziskave v potrditev koristi, ki jih ta metoda ima na človeka kot celoto. Spodaj je našteto nekaj pomembnejših:

    * Gibčnost: Z raztezanjem napetega, trdega telesa pridobimo gibčnost, ki nam doprinese nov obseg gibanja v mišicah in sklepih. Z redno vadbo s časom pridobimo gibčnost v ramenih, stegnih, hrbtenici...

    * Moč: Veliko jogijskih položajev zahteva aktiviranje mišic in podporo telesa na različne načine. Stoječe vaje, ravnotežja na nogah in rokah zahtevajo veliko moči. Z zelo širokim spektrom vaj krepimo, tonificiramo mišično strukturo v celotnem telesu.

    * Boljše dihanje: Večina nas diha zelo plitko in ne posveča veliko pozornosti dihanju. Z dihalnimi vajami (paranayamami) se osredotočamo na dihanje in na metode, ki izboljšujejo procese dihanja, kateri imajo tako fizičen kot psihične učinke saj direktno vplivajo na pomirjevanje-krepitev živčnega sistema.

    * Preprečitev bolečin: Povečana gibljivost in moč pripomore preprečevanju bolečin kot so na primer bolečine v hrbtenici, ramenih, vratnem predelu itd. Sedenje za računalnikom ali v vozilih pri nepravilni drži ustvarja »trda« telesa, posledice pa so bolečine in druge težave...

    * Umska umirjenost: Izvajanje jogijskih asan je intenzivno fizično delo. Večina vaj zahteva močno koncentracijo. Joga je istočasno tudi uvajanje v meditacijske tehnike kot na primer opazovanje dihanja ter sproščanje in osvobajanje uma od nepotrebnih miselnih aktivnosti.

    * Zmanjševanje stresa: Jogijska vadba zahteva zbranost in koncentracijo. Postavlja nas v stanje da smo, živimo v trenutku (tu in zdaj). Torej misli ne zahajajo, obujajo pretekle trenutke tako kot ne prehitevajo in skušajo zahajati »fantazirati« o prihodnosti. Drži nas proč od tako malih in velikih težav, ki nam predstavljajo stresne situacije. Torej drži naše misli koncentrirane na edini realni trenutek: sedanji. To pa ima zelo močan učinek razbremenitve in sprostitve.

    * Zavedanje telesa: Z jogo se poveča, poglobi zavedanje lastnega telesa. Med vadbo delamo na zelo natančnih, subtilnih premikih in poravnavah. Z časom to pripomore na višji nivo udobja, ki vodi v boljšo držo in povečano samozavest.

    * Razstrupljanje: Z raztezanjem mišic, sklepov in masiranjem različnih organov se optimizira prekrvavitev v različnih delih telesa. Izboljšuje se izločanje toksin in poveča pretok hranilnih snovi do najtežje dostopnih predelov. To močno vpliva na vitalnost ter upočasnitev procesa staranja.

top
bottom
 
apz unic kazin primss uszp kcup ppcenter

ŠOUP, Pristaniška ulica 3, 6000 Koper | T: +386 5 662 62 20, F: +386 5 662 62 36, M: +386 31 452 000 | E: info@soup.si, W: www.soup.si

 
bottom